Monin, Strana 2
V roce 1912 začal devatenáctiletý podnikatel Georges MONIN prodávat značkové nápoje s koněm a kočárem ve znaku. Zvolil si slogan "Vášeň pro kvalitu". Společnost se dodnes od hesla svého zakladatele nikdy neodchýlila.
Značka MONIN dnes vyrábí všestranně použitelné sirupy a nápoje, které jsou vyrobeny z opravdového ovoce. Jsou superkoncentrované, skladovatelné (i po otevření), bez konzervačních látek, nízkokalorické a certifikované jako košer! Jedná se ideální doplněk do alkoholických i nealkoholických sodovek, italských limonád, moštů, ledového čaje, omáček, jogurtů a dalších! Tyto exotické a příjemné příchutě nabízí úžasnou všestrannost a jsou také ideální pro přípravu brilantních koktejlů.
Stránka 2 z 4 - 61 položek celkem
Stránka 2 z 4 - 61 položek celkem