Nocheluna Sotol vyrábí mistr sotolero čtvrté generace Don "Lalo" Eduardo Arrieta ve spolupráci s učitelem sotolu Ricardem Pikem a Ivánem Saldañou z Casa Lumbre. Tváří značky je americký zpěvák a skladatel Lenny Kravitz, který se stal partnerem značky při uvedení produktu na trh za podpory společnosti Pernod Ricard.
Nocheluna Sotol vyrábí Don Eduardo Arrieta v Aldamě v Chihuahue. "Udržitelně obhospodařovaný" divoký dasylirion se sklízí po 12-15 letech růstu. Rostliny se poté vaří v podzemní jámě vyložené říčními kameny. Uvařený sotol se rozdrtí mechanickým drtičem a 5 až 10 dní přirozeně fermentuje. Nakonec se dvakrát destiluje v měděných kotlích na přímém ohni. Nocheluna Sotol má tóny divokých bylin, sušeného peckovitého ovoce, karamelu a medu, hluboké minerality a dubu.