Dom Pérignon P2 2006, Gift Box, 0,75l
Popis
Dom Pérignon je jediná značka šampaňského, která nabízí pouze ročníková vína. Ty pocházejí jen z těch nejlepších sklizní a výhradně ze 17 vinic s označením Grand Cru a zrají 9 let ve sklepích. S počasím tak složitým a vrtkavým jako v Champagni je tento absolutní závazek ročníkovým vínům skutečnou výzvou – pokud sklepmistr domu Dom Pérignon neshledá víno daného roku vyhovující jeho náročným požadavkům, ročníkové víno Dom Pérignon nevznikne. Výzva je však podstatou kreativního procesu tohoto šampaňského domu. Každé ročníkové víno Dom Pérignon je tedy jedinečné a naprosto zřetelně odlišné od ostatních ročníků. Vyjadřuje jak unikátní charakter daného roku, tak filozofii domu Dom Pérignon.
Podobné produkty
Barva vína | Bílé víno |
Ročník | 2006 |
Země původu | Francie |
Odrůda | Chardonnay, Pinot Noir |
Vinařská oblast | Champagne |
Objem lahve | 0,75 l |
Obsah alkoholu | 12,5 % |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Snad každý milovník sektů a šumivých vín zná značku luxusního šampaňského Dom Pérignon. Když otec Pierre Pérignon v roce 1668 převzal funkci sklepmistra v benediktinském opatství Hautvillers, jeho závazným slibem bylo "vyrobit nejlepší víno na světě".
Na to, že mladému mnichovi bylo pouhých 30 let, bylo zapotřebí vizionářského ducha a výjimečné odvahy, aby si splnil tak vysoké cíle. Ačkoli bylo toto předsevzetí odvážné a ambiciózní, zestárlo stejně elegantně jako samotný šumivý elixír, o němž tenkrát hovořil. Dnes je šampaňské Dom Pérignon obecně uznáváno jako jedno z nejlepších na světě.
Tento symbol luxusu byl poprvé uveden v roce 1921 a darován rodině Moëtů během svatby Champagne Mercier. Do komerčního prodeje však bylo uvolněno až v roce 1936, kdy společnost Simon Bros & Co objednala prvních 300 lahví. Vzbudilo dostatečnou pozornost, takže dalších sto lahví bylo odesláno do Spojených států a zbytek byl již historií.
Jak již bylo zmíněno, Dom Perignon se stal symbolem luxusu a dobrého života a často se vybírá jako nápoj při velkých událostech a oslavách. Vytvořil zlatý standard pro šampaňské, což je působivý výkon. Zatímco jiná vína jsou uváděna na trh po zrání nejméně 3 roky, Dom Perignon se odlišuje tím, že jeho šampaňské zraje nejméně 9 let před uvedením na veřejný trh.
Tento šumivý skvost máte nyní možnost zakoupit i na našem e-shopu. Už samotné láhve působí dostatečně honosně. Součástí naší nabídky jsou různá dárková balení a limitovaná edice věnovaná zpěvačce Lady Gaga.